:)

Spenderat största delen av dagen i sängen, och tittat på Harry Potter pch glee. Men eftersom mamma är hemma idag eftersom min lillebror också är sjuk så tvingade hon ut mig. Så har gått en liten promenad också.
 
Det har varit så skönt vår väder så jag tänkte fota lite, men så klart är kameran urladdad…
 
Men samtidigt som jag letade efter laddaren hittar jag våran film ifrån USA när vi var där 2011, så jag och brorsan tittade igenom den… Måste säga att jag tycker jag klär mig bättre nu…
 
Gråa mjukisbrallor, rosa paljett hoodie, kilklackskor, STORA solglasögon och en ganska ful beige gubbliknande keps… Hmmmm… Den går inte riktigt hem längre… Men jag kan skylla på att jag var 11 och tyckte att jag såg skit cool ut!
 
Hittade ingen bild på just det här fashion floppet men har lite andra bilder ifrån resan…
 
Kul resa, fast det var liksom inte så mycket kultur så man kan liksom inte gå och titta på gammla byggnader eller gå på museum, så på det viset föredrar jag England framför USA…

Kommentera här: